SUPLIMENTE DE DIETĂ PENTRU OBOSEALA DE PRIMĂVARĂ

0
25
oboseală de primăvară
fot. pixabay.com

Așteptăm cu nerăbdare zilele calde și lungi de primăvară. După iarnă, ger și frig, ne bucurăm de fiecare rază de soare. Din păcate, uneori, bucuria venirii primăverii ne tulbură cu oboseala constantă, probleme de concentrare și somnolență. Aceste simptome sunt simptome ale solstițiului de primăvară. Nu este o boală, dar împiedică funcționarea normală. Din fericire, oboseala de primăvară poate fi tratată. Medicii recomandă infuzii pe bază de plante, activitate fizică, reducerea stresului, terapie solară și o dietă adecvată. Descoperă suplimentele alimentare pentru oboseala de primăvară.

Se sublinează faptul că fiecare a cincea persoană din lume poate suferi de afecțiuni legate de solstițiul de primăvară. Oboseala de primăvară poate dura până la câteva săptămâni, inducând epuizarea mentală și fizică. Poți face față simptomelor oboselii. Cu toate acestea, trebuie amintit că în unele cazuri poate fi necesară asistența de specialitate. Dacă dorești să reduci singur oboseala de primăvară, ar trebui să tr concentrezi, în primul rând, pe întărirea organismului și schimbarea obiceiurilor de iarnă.

Suplimentele de dietă pentru oboseala de primăvară

Dacă dorești să faci față oboselii de primăvară, ar trebui să te observi mai întâi dieta ta. Ceea ce mâncăm poate fi cauza unei condiții fizice și mentale precare. Oboseala de primăvară provoacă o lipsă de vitamine de bază, minerale, micro și macro elemente din organism. Aceste deficiențe pot provoca apatie, deteriorarea concentrației și a memoriei, anemie, piele uscată, unghii fragile și căderea părului.

Principiile unei bune nutriții la solstițiul de primăvară ar trebui să includă 3-5 mese pe zi, care nu vor fi prea abundente. Primăvara, nu poți uita statul jos înainte de a ieși din casă și un al doilea mic dejun – o gustare. Meniul zilnic trebuie să includă spațiu pentru pește de mare, carne macră, produse lactate, fructe, legume, cereale integrale, cereale, nuci, fructe uscate, varză. Evită băuturile carbogazoase, dulciurile și mâncarea prăjită, grasă, puternic procesată.

Ce suplimente pentru oboseala de primăvară?

Suplimentele pentru oboseala de primăvară sunt, în primul rând, vitaminele din grupa B, vitamina A, C și E. De asemenea, este important să suplimentezi dieta cu preparate cu zinc, calciu, fosfor, potasiu, magneziu, crom. Este important să furnizezi vitamine și minerale în forma lor naturală, adică în alimente.

Suplimentele de dietă pentru oboseala de primăvară sub formă de pastille

Dacă dieta ta este săracă sau testele de sânge prezintă deficiențe de vitamine, merită să mergi la farmacie și să cumperi suplimente alimentare. Sunt disponibile fără rețetă. Sarcina lor este să sprijine corpul. Spre deosebire de medicamente, suplimentele alimentare pentru oboseala de primăvară au un efect de metabolizare. Multitudinea de preparate înseamnă că putem alege între pastile, capsule, siropuri, drajeuri și pulberi pentru dizolvare. Totuși, este mai bine să alegi acele suplimente, care sunt de origine naturală și sunt extrase din plante. În funcție de compoziția și materiile prime utilizate, suplimentele alimentare pentru oboseala de primăvară pot susține sistemul nervos, imune, cardiovascular, îmbunătățesc aspectul pielii, unghiilor și părului, influențează favorabil sistemul digestiv și digestia.

primăvară
fot. pixabay.com

Infuzii de plante pentru oboseala de primăvară

Pe lângă suplimentarea dietei la solstițiul primăverii, este bine să se aibă grijă, de asemenea, la consumul regulat de infuzii de plante si fructe. In compoziție trebuie să conțină fructe uscate chokeberry, Rowan, roiniță, izmă, inflorescență păducel. De asemenea, este recomandat trandafirul fructelor, care conține potasiu, magneziu, zinc, calciu si glicozide. În infuziile pentru oboseala primăverii se adaugă o lingură de miere.

Somn și mai puțin stres

În timpul solstițiului de primăvară, trebuie să dormim. Se sugerează că cel mai bine este să dormi 8 ore pe zi. Persoanele, care suferă de insomnie primăvara, ar trebui să asculte muzică calmă, relaxantă înainte de culcare, să facă o baie caldă cu adăugarea de uleiuri esențiale, să meargă la plimbare. Activitatea sexuală are, de asemenea, un efect calmant.

Pe lângă somnul adecvat, în timpul oboselii de primăvară, este bine să eviți și stresul excesiv. Activitatea fizică ajută la descărcarea acesteia. Cu toate acestea, ar trebui să ne amintim, că fiecare ar trebui să își găsească propria cale, de a reduce tensiunea emoțională.

Terapia cu lumini pentru oboseala de primăvară

Starea de spirit slabă, oboseala sau apatia sunt adesea cauzate de lipsa luminii solare naturale. Așadar, în primăvară, merită să folosești fiecare rază de soare. În zilele călduroase și însorite este bine să mergi la plimbări și excursii. Soarele stimulează activitatea glandei hipofizare, adică glanda responsabilă pentru producerea serotoninei (hormonului fericirii). Stimulii ușori din creier, sunt trimiși către sistemul nervos, care reglează metabolismul, secreția de hormoni și activitatea sistemului circulator.

În cazul în care în zilele de primăvară nu sunt abundente în soarele natural, acestea pot fi înlocuite cu unul artificial. Utilizarea luminii polarizate devine din ce în ce mai populară. Tratamentele regenerează și consolidează sistemul imunitar. În plus, oboseala de primăvară poate fi atenuată prin expunerea la o lampă fluorescentă. Emite lumină similară cu lumina zilei. Tratamentul trebuie să dureze 2 ore pe zi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here